مهسا ناوی - نوازش
blogers
icon

Music Up

موزیک های درخواستی از 1قرن پیش تا الان ...

مهسا ناوی - نوازش

 

چشمای بسته ی تورو، با بوسه بازش میکنم

قلب شکسته ی تورو، خودم نوازش میکنم

نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هرچی بخوایی میرسی


خودم بغل میگیرمت، پُر میشم از عطر تنت

کاشکی توهم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای توش شبا بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم، جای تو غصه میخورم

خودم بغل میگیرمت، پُر میشم از عطر تنت

کاشکی توهم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای توش شبا بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم، جای تو غصه میخورم


هرچی که دوس داری بگو، حرفای قلبتو بزن

دل خوشی هات مال خودت، درد دلات برای من

من واسه یه داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوایی تا به تو دنیامو بدم

هرچی که دوس داری بگو، حرفای قلبتو بزن

دل خوشی هات مال خودت، درد دلات برای من

من واسه یه داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوایی تا به تو دنیامو بدم

خودم بغل میگیرمت، پُر میشم از عطر تنت

کاشکی توهم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای توش شبا بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم، جای تو غصه میخورم

خودم بغل میگیرمت، پُر میشم از عطر تنت

کاشکی توهم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای توش شبا بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم، جای تو غصه میخورم

 


درخواستی دوست عزیز ماسا خانوم

MP3 192

Download



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
:پُست فوق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
DaTe: 11 / 5 / 1391برچسب:, | TiMe: 4:40 PM | Via: EhsAn|


LasT PosT
» میثم هارد بوی - خانومی
» مهسا ناوی - نوازش
» حمید عسکری و محمود رامتین - گل نرگس
» زنده یاد جهان - حلالم کن
» گروه واران - منو بارون
» متن آهنگ های آلبوم طرفدار شادمهر
» Shadmehr Aghili - Tarafdar
» Dariush Ft. Faramarz Aslani - Ageh Ye Rooz
» Yas - Piydeh Misham
» Zacon Ft. Mori - Aha Boogoo
» Justina - Ghadam Be Ghadam
» خوش آمدید

Design By : faryadBseda.blogfa.com